Facebook: Το αγαπημένο social media γεμίζει... χρώματα!
Ακόμη μία αλλαγή σχεδιάζει η τεχνική ομάδα του αγαπημένου social media, Facebook για να ευχαριστήσει και να συνεχίσει να κρατά τους χρήστες του ευχαριστημένους. Παράλληλα, μια αλλαγή που θα αφορά αποκλειστικά τα stories είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας, δείτε εδώ τι θα αλλάξει. Τι νέο, λοιπόν, μας περιμένει αυτή τη φορά;
Σύντομα μπορεί να έχεις τη δυνατότητα να κάνεις το Facebook profile σου ό,τι χρώμα θέλεις! Η social media expert Τζέιν Γουόνγκ για ακόμα μια φορά μοιράστηκε στο Twitter της ένα screenshot που προκάλεσε μεγάλη συζήτηση!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κατέβασαν το Facebοοκ της 35χρονης!
πως αναφέρει η ίδια, το Facebook φαίνεται πως τεστάρει μια νέα επιλογή, σύμφωνα με την οποία μπορείς να αλλάξεις το χρώμα του background του Facebook profile στην εφαρμογή για το κινητό. Το χρώμα θα εξαρτάται πιθανότατα απ’ τους χρωματισμούς της φωτογραφίας προφίλ σου.
Όπως θα δεις στο παρακάτω παράδειγμα, η διαδικασία θα έχει ως εξής: Το Facebook θα αναγνωρίζει το βασικό χρώμα στην φωτογραφία προφίλ σου και θα προσαρμόζει αναλόγως το background του profile σου εάν το επιθυμείς. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και σίγουρα πρόκειται για μια μεγάλη αλλαγή.
Πώς θα μοιάζει το Facebook profile πολύχρωμο;
Facebook is working on adaptive color background for profile view
Found 10 days ago and still waiting for comments from Facebook
74 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη το γεγονός ότι το Facebook για ακόμα μια φορά πειραματίζεται με χρώματα. Το 2017, το social media είχε πειραματιστεί με μια παρόμοια λειτουργία για τα links, αλλάζοντας το headline display σε αναρτήσεις και κάνοντάς το ίδιο με το χρώμα της φωτογραφίας στο link preview.
Παράλληλα, το Facebook προσπάθησε να ενσωματώσει τα πολύχρωμα backgrounds στα comments το 2017, για να διακρίνονται ορισμένα elements πιο έντονα απ’ ό,τι άλλα, αλλά τελικά έμεινε μόνο στους πειραματισμούς.
Το θέμα τώρα είναι εάν το Facebook αποφασίσει να λανσάρει επίσημα τα πολύχρωμα backgrounds, εάν οι χρήστες θα ανταποκριθούν αναλόγως και εάν τελικά αυτό θα προσφέρει κάτι ουσιαστικό στην εμπειρία του χρήστη.
Το σίγουρο είναι ότι με το δεδομένο ότι τα προηγούμενα πειράματα έμειναν απλά πειράματα, το Facebook δεν πρόκειται να λανσάρει κάτι επίσημα εάν δεν πάρει feedback απ’ τον κόσμο, που να το πείσει ότι αξίζει να κάνει μια τέτοια αλλαγή στο interface του.