Το Facebook έχει χάσει τη νεολαία και τώρα θέλει να την ανακτήσει
Τα έγγραφα που διέρρευσαν από την Frances Haugen συνεχίζουν να προκαλούν “σεισμούς” στη δημοφιλέστερη πλατφόρμα του πλανήτη. Σύμφωνα με μία νέα αναφορά που ήρθε στη δημοσιότητα βασιζόμενη σε αυτά τα έγγραφα, το Facebook γνωρίζει πως έχει χάσει τη νεολαία και προσπαθεί να βρει τρόπους να την ανακτήσει. Οι έφηβοι χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ έχουν σημειώσει πτώση 13% από το 2019, ενώ οι προβλέψεις του ίδιου του Facebook κάνουν λόγο για πτώση 45% μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. Μεγάλη μείωση επίσης σημειώνει και ο χρόνος που αλληλεπιδρά ο χρήστης με την εφαρμογή, πλήττοντας σοβαρά τα έσοδα από διαφημίσεις.
Το ότι οι χρήστες μεγαλώνουν είναι ένα πραγματικό θέμα. Όλο και λιγότεροι έφηβοι επιλέγουν το Facebook καθώς μεγαλώνουν.
Με εντολή του ίδιου του Zuckerberg λοιπόν, οι ομάδες του Facebook θα ψάξουν τρόπους για να προσελκύσουν ξανά νεαρούς ενήλικους, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει μικρότερη ανάπτυξη της πλατφόρμας σε μεγαλύτερες ηλικίες. Ο Zuckerberg αναμένει να κρατήσουν χρόνια αυτές οι αλλαγές.
Μία από τις πιο άμεσες, θα είναι στο Instagram, το οποίο θα δώσει ιδιαίτερη σημασία στο video και θα κάνει τα Reels κεντρικό σημείο της εμπειρίας της εφαρμογής.