«Πόσο να καθίσω; Πόσο να τον φυλάω;»: Σοκάρουν οι διάλογοι με τον 2ο σταθμάρχη πριν τον όλεθρο
Νέα στοιχεία έρχονται για το βράδυ που συγκρούστηκαν τα δύο τρένα στα Τέμπη με τραγικό απολογισμό τους 57 νεκρούς.
Νέες σοκαριστικές αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, όπου μία επιβατική και μία εμπορική αμαξοστοιχία συγκρούστηκαν με αποτέλεσμα τον άδικο χαμό 57 ανθρώπων.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με εκπομπή του Alpha, ο παλαιότερος σταθμάρχης σε κοντινό σταθμό της Λάρισας, που κλήθηκε να καταθέσει για το δυστύχημα, κατέθεσε πως τηλεφώνησε στον σταθμάρχη που δούλευε μαζί με τον κατηγορούμενο και ο οποίος έφυγε από την θέση του νωρίτερα.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
“61χρονος συνταξιούχος ρακοσυλλέκτης έκρυψε σε τσάντα 315.000 ευρώ και του τα έκλεψαν στον δρόμο
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν ο σταθμάρχης σε κοντινό σταθμό με τον σταθμάρχη που άφησε το πόστο του νωρίτερα, και σε ερώτηση του πρώτου γιατί τον άφησε μόνο του, ο δεύτερος με κυνισμό απαντά «πόσο να καθίσω; Πόσο να τον φυλάω»;
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο σταθμάρχης εγκατέλειψε το πόστο του πριν λήξει η βάρδιά του στις 11 μ.μ. Μάλιστα, ο σταθμάρχης που πήγε για κατάθεση φέρεται να λέει «δεν μπορούσες να κάτσεις λίγο παραπάνω να περάσει και αυτό το τρένο να ησυχάσουμε;» γεγονός που μαρτυρά ανησυχία για την μη επαγγελματική επάρκεια του κατηγορούμενου σταθμάρχη.Τρεις διώξεις
Εκτός βαρδιών στο σταθμαρχείο Λάρισας είχε τεθεί για τον Μάρτιο ο 59χρονος σταθμάρχης καθώς από έγγραφο προκύπτει ότι το όνομα του δεν υπάρχει σε καμία βάρδια του Μαρτίου.
Εκτός βαρδιών στο σταθμαρχείο Λάρισας είχε τεθεί για τον Μάρτιο ο 59χρονος σταθμάρχης, που έχει προφυλακιστεί για την τραγωδία στα Τέμπη. Το πρόγραμμα με τις βάρδιες του Μαρτίου βγήκε στις 25 Φεβρουαρίου και φαίνεται οτι δεν ήταν μέσα σε αυτές ενδεχομένως επειδή οι συνάδελφοι του δεν τον εμπιστεύονταν ενώ, το χαρτί βρίσκεται ήδη στα χέρια της ανακρίτριας.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, από το έγγραφο αυτό προκύπτει ότι το όνομα του 59χρονου σταθμάρχη δεν υπάρχει σε καμία βάρδια του Μαρτίου στο σταθμαρχείο Λάρισας. Τον είχαν βάλει να εργάζεται σε πολύ μικρότερα σταθμαρχεία, όπως των Νέων Πόρων και της Καλαμπάκας, απ’ όπου περνούν πολύ λιγότερα τρένα.
Αυτό ενδεχομένως δείχνει πως οι συνάδελφοι του δεν τον εμπιστεύονταν και την μοιραία νύχτα του δυστυχήματος έκανε βάρδια λόγω του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας, προφανώς για να πάρουν κάποιοι ρεπό.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα, ο 59χρονος είχε τοποθετηθεί μόνο σε πέντε νυχτερινές βάρδιες στο σταθμαρχείο Λάρισας τον Φεβρουάριο.