ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ

Τραγωδία στα Τέμπη: Σοκάρει η κυνική δήλωση του σταθμάρχη: «Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου»

adv

 



«Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου…» – Νέες αποκαλύψεις για δύο σταθμάρχες στην ίδια βάρδια με τον έναν… να φεύγει

Σε πολύ κακή ψυχολογική κατάσταση φαίνεται να είναι ο 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος είναι ένας από τα κεντρικά πρόσωπα της ανείπωτης τραγωδίας στα Τέμπη, όταν το επιβατηγό τρένο συγκρούστηκε με το εμπορικό το βράδυ της Τρίτης 28 Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ ο σταθμάρχης φέρεται να ψέλλισε σε όσους τον είδαν: «Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου…».

Νέα προθεσμία έλαβε ο σταθμάρχης – Θα απολογηθεί την Κυριακή

Ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας Β.Μ. οδηγήθηκε στο γραφείο του ανακριτή, προκειμένου να απολογηθεί για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, ωστόσο ζήτησε και έλαβε προθεσμία για την Κυριακή στις 11:00.

Ο σταθμάρχης αντιμετωπίζει σοβαρές κατηγορίες όπως την κακουργηματική πράξη της διατάραξης ασφαλείας των συγκοινωνιών αλλά και του πλημμεληματικού χαρακτήρα αδικήματος της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή, και της σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο συνήγορος του σταθμάρχη, Στέφανος Παντζαρτζίδης, ο πελάτης του «αναλαμβάνει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί» αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο οι ευθύνες να στραφούν και σε άλλα πρόσωπα.

Κούγιας: Υπήρχαν δύο σταθμάρχες – Ο ένας έφυγε

Ο Αλέξης Κούγιας μίλησε στο MEGA για την τραγωδία που σημειώθηκε στα Τέμπη και αποκάλυψε μια νέα πληροφορία που του δόθηκε.

«Σήμερα μου δόθηκε μια πληροφορία που είναι ασφαλής, αλλά δεν μπορώ να κατονομάσω την πηγή, ότι στη βάρδια αυτή υπήρχαν δύο σταθμάρχες. Αυτός που μου το είπε είναι απόλυτος. Έπρεπε να είναι εκεί την ώρα που θα αναχωρούσε η αμαξοστοιχία και θα άλλαζαν οι γραμμές, τα κλειδιά όπως τα λένε. Αυτός στις 22:00 έφυγε για το σπίτι του. Είναι πολύ σοβαρό πραγματικά. Δεν θέλω να προβλέψω αν θα βρεθεί κατηγορούμενος. Σέβομαι το τεκμήριο της αθωότητας. Έχω κάνει αγώνες για αυτό. Είπε ένας που θέλει να λέγεται δικηγόρος, ότι κάνανε πάρτι, μόνο και μόνο για να του βάλουν τη φωτογραφία στην τηλεόραση. Σε τέτοιες τραγωδίες αναδεικνύονται συμπεριφορές. Υπάρχουν δύο πολύ σοβαρά πράγματα. Τώρα παραδίδονται πιστοποιητικά θανάτου, έχει ελάχιστη σημασία αλλά έχει νομική σημασία. Αν δεν έχει πιστοποιητικό θανάτου, δεν μπορεί να εμφανιστεί στην υπόθεση ως διάδικος. Αν δεν έχει ταυτοποιηθεί, εμφανίζεται ως άφαντος. Το άλλο, πιο σημαντικό, είναι ο χρόνος της παραγραφής. Η ποινική δίωξη είναι σε βαθμό κακουργήματος, και μπορεί να επισύρει ισόβια κάθειρξη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κούγιας.

Ο μηχανοδηγός είδε ότι είναι στην κάθοδο, ρώτησε τον σταθμάρχη και δεν πήρε απάντηση

Σε εξέλιξη είναι η έρευνα για τα αίτια του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, που κόστισε τη ζωή δεκάδων συνανθρώπων μας. Στο μικροσκόπιο έχουν μπει όλα όσα διαδραματίστηκαν το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, κυρίως οι συνομιλίες του σταθμάρχη με τους μηχανοδηγούς και τα άλλα σταθμαρχεία. Ειδικότερα, όσα ειπώθηκαν από τη στιγμή που το Intercity 62 άλλαξε σιδηροδρομική τροχιά και μπήκε στο ρεύμα καθόδου, θα αποκρυπτογραφήσουν τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος, τα μοιραία λάθη του σταθμάρχη αλλά και το πώς θα μπορούσε να αποφευχθεί η τραγωδία.

Σύμφωνα με όσα μεταδόθηκαν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, ο μηχανοδηγός φέρεται να προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη Λάρισας, πλην όμως δεν πήρε απάντηση στις ερωτήσεις που έκανε! «Είμαι στην κάθοδο, είμαι καλά εδώ;», φέρεται να ρώτησε ο ένας μηχανοδηγός, όμως, ο σταθμάρχης Λάρισας δεν έδωσε απάντηση σύμφωνα με το ρεπορτάζ.

Από τη στιγμή που φέρονται να έκαναν αυτή την ερώτηση και δεν πήραν καμία απάντηση, προφανώς οι μηχανοδηγοί του Intercity 62 θεώρησαν πως είναι σε σωστή τροχιά. Συνέχισαν την πορεία τους για λίγα λεπτά ακόμα, μέχρι τη μοιραία σύγκρουση με την εμπορική αμαξοστοιχία που προκάλεσε τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στην ιστορία της Ελλάδας.

Σε κάθε περίπτωση, η ήδη δύσκολη θέση του 59χρονου σταθμάρχη θα γίνει ακόμα δυσκολότερη αν επιβεβαιωθεί η συγκεκριμένη πληροφορία. Ο σταθμάρχης Λάρισας, μάλιστα, σύμφωνα με άλλες καταγγελίες είχε κάνει το ίδιο λάθος – το να βάλει σε λάθος ρεύμα συρμό – και λίγο νωρίτερα, με τον προαστιακό της Λάρισας.