ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ

Υπό διάλυση το Κράτος! Αποκάλυψη σοκ: Χωρίς νυχτερινή βάρδια σταθμαρχών η Θεσσαλονίκη!

adv


 «Βαρέσαμε διάλυση κι αυτό δεν θέλει ανάλυση», έλεγε ένα τραγούδι του 2010 από τον λαϊκοπόπ Γιώργο Μάη. Η φράση αυτή φαίνεται να «ταιριάζει γάντι» στην κατάσταση που επικρατεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο, με βάση τα όσα αποκαλύπτονται μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Μετά το πόρισμα-βόμβα της ΡΑΣ για την ελλιπή εκπαίδευση των σταθμαρχών που προσέλαβε με μπλοκάκι η κυβέρνηση της ΝΔ, αλλά και την ανάκληση από τη Ρυθμιστική Αρχή όσων συμμετείχαν στον ίδιο κύκλο εκπαίδευσης, μία ακόμη είδηση έρχεται να προστεθεί στην εικόνα διάλυσης.

Το Open αποκάλυψε νέα κενά στις θέσεις σταθμαρχών στη Θεσσαλονίκη. Αυτές οι ελλείψεις έχουν ως συνέπεια, την κατάργηση της βραδινής βάρδιας και τη ρύθμιση της κυκλοφορίας από ένα μόλις άτομο, για αρκετά δρομολόγια!

 

Σύμφωνα με το έγγραφο του Τμήματος Επιθεώρησης της Θεσσαλονίκης της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας-Υπηρεσίας Υποστήριξης Κυκλοφορίας Μακεδονίας-Θράκης, που παρουσιάστηκε στο ρεπορτάζ, στις 30 Ιουνίου 2022 είχε γίνει αναφορά στην κατάργηση της βραδινής βάρδιας και έγραφε πως θα υπήρχαν μόνο δύο βάρδιες: η πρώτη 05:00-14:00 και η δεύτερη 13:30-22:30.

«Επίσης, μετά την κατάργηση της νυχτερινής βάρδιας του ΕΣΘ, ορίζεται το ΤΧ1 (σ.σ. ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός κόμβο της χώρας, όπου συναντώνται οι γραμμές της Αθήνας, της Ειδομένης και της Αλεξανδρούπολης) ως Ρυθμιστής Κυκλοφορίας για όλο το 24ωρο. Το ΤΧ1 ως πρωτεύων σταθμός ρυθμίζει την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών σε όλες τις γραμμές Θ-Α, Θ-Ε, Θ-Φ, Π-Π», αναγράφει ακόμα το έγγραφο, για έναν σταθμό (ΤΧ1) που είναι σχεδόν διαλυμένος.